Piesakies nākamajai uzņemšanai!

INTENSĪVAIS MĀRKETINGA APMĀCĪBU KURSS

Inspired Akadēmija piedāvā iespēju smelties zināšanas mārketingā no praktizējošiem nozares  profesionāļiem. Mazāk teorijas, vairāk praktiskas informācijas, kas ļaus celt mārketinga profesionāļu  kvalifikāciju, konkurētspēju un pārliecinoši realizēt kampaņas, kas nepaliks nepamanītas. 

kURSS PAREDZĒTS:

Lai īsā laika periodā iegūtu vai atsvaidzinātu koncentrētas bāzes praktiskās zināšanas par mārketingu un komunikāciju

Papildinātu savas zināšanas, iepazītu jaunākās tendences

Piedalītos individuālās darbnīcās pieredzējušu lektoru vadībā 

Inspired Akadēmijas mārketinga apmācību kursā paredzētas gan lekcijas, gan darbnīcas, kas notiks hibrīdrežīmā –  iespēja piedalīties lekcijās gan attālināti, gan klātienē Inspired ofisā Pērses ielā 2A, Rīgā, bet darbnīcas  notiks attālināti, nozares profesionāļu vadībā. 

LEKCIJAS un LEKCIJU GRAFIKS:

Kurss Priekšmets Tēmas
Funkcionālais kurss
  • Latvijas aģentūru vide
  • Latvijas mediju vide
  • Datu apstrādes pamati
  • Mārketinga pamati
  • Projektu vadība
  • Aģentūras Latvijā – to iedalījums, sadarbības modeļi, kā izvēlēties aģentūru?
  • Mediju veidi Latvijā, mediju pirkšanas modeļi, to efektivitātes izvērtējums
  • Datu formāti, reklāmas dati, monitorings, terminoloģija, pētījumi
  • Mārketinga elementi un sadarbības loma ar aģentūrām
  • Mārketinga rīki & to loma
  • Projektu vadības metodes, darbs ar aģentūrām, mārketinga projektu vadības labā prakse
Stratēģiskais kurss
  • Patērētāju uzvedība
  • Komunikācijas stratēģijas
  • Zīmolvedības stratēģijas
  • Mārketinga stratēģijas
  • Digitālās stratēģijas
  • Patērētājs – uzvedība un motivācija, lēmumu pieņemšana, pirkšanas pieredze, sociālās un kultūras faktori, kas ietekmē patērētāju uzvedību
  • Komunikācijas loma un metodes, efektivitātes izvērtēšana, kanāli
  • Zīmols – koncepcijas, uztvere, attiecības
  • Mārketinga stratēģijas veidošana produktiem dažādu produktu grozam
  • Digitālā mārketinga stratēģija (sociālie mediji, email mārketings, SEO)
Vadības līmeņa kurss
  • Vadības mārketings
  • Zināšanu vadība
  • Mārketinga attiecības ar finanšu nodaļu
  • Mārketinga loma korporatīvajā pārvaldībā
  • Zināšanu vadība, stratēģiskā vadība
  • Mārketinga investīcijas, budžetēšanas metodes, izdevumu kontrole
  • Zīmola vērtības vadība korporatīvajā pārvaldībā un ikdienā

Nodarbību grafiks

Kurss23.09 (15:00-16:20)23.09 (16:30-17:50)25.09 (15:00-16:20)25.09 (16:30-17:50)30.09 (15:00-16:20)30.09 (16:30-17:50)2.10 (15:00-16:20)2.10 (16:30-17:50)7.10 (15:00-16:20)7.10 (16:30-17:50)9.10 (15:00-16:20)9.10 (16:30-17:50)14.10 (15:00-16:20)14.10 (16:30-17:50)16.10 (15:00-16:20)16.10 (16:30-17:50)28.10 (15:00-16:20)28.10 (16:30-17:50)30.10 (15:00-16:20)30.10 (16:30-17:50)4.11 (15:00-16:20)4.11 (16:30-17:50)6.11 (15:00-16:20)6.11 (16:30-17:50)11.11 (15:00-16:20)11.11 (16:30-17:50)13.11 (15:00-16:20)13.11 (16:30-17:50)20.11 (15:00-16:20)20.11 (16:30-17:50)25.11 (15:00-16:20)25.11 (16:30-17:50)
Latvijas aģentūru vide
Latvijas mediju vide
Mārketinga pamati
Mārketinga projektu vadība
Datu nozīme mārketingā un terminoloģija
Patērētāju uzvedība
Komunikācijas stratēģijas
Zīmolvadības stratēģijas
Mārketinga stratēģijas
Digitālās stratēģijas
Zināšanu vadība un vadības līmeņa mārketings
Mārketinga attiecības ar finansu nodaļu. Budžetēšana

LEKCIJAS VADĪS PIEREDZĒJUŠI PROFESIONĀĻI:

Jānis Kļaviņš

Uzņēmumu attīstības, mārketinga un komunikāciju konsultants. Sniedzis konsultācijas vairāk nekā 800 uzņēmumiem. 20 gadi nozarē.

Digna Degtjarova

Aģentūras Frank vadošā partnere  un IAB Baltic asociācijas valdes  priekšsēdētāja. Viena no nozares  vadošajiem speciālistiem digitālajā  mārketingā un ekomercijā. 20 gadi nozarē.

Ieva Cimermane

Aģentūras Inspired UM projektu direktore. Šobrīd strādā ar Tele2, Latvijas Pasta, Pernod Ricard mediju kampaņām, kā arī jauno klientu konkursiem. Lasa vieslekcijas Vidzemes augstskolā. 18 gadi nozarē.

Alise Avota

Radījusi un vadījusi zīmolus un to komunikāciju dažādās kompānijās -  Tet, Zelta Zivtiņa, Mr Page u.c.  Ilggadēja Inspired Akadēmijas lektore. 17 gadi nozarē.

Aivars Avotiņš

Aģentūras Inspired UM vadošais pētnieks.  25 gadu pieredze, plānojot mediju kampaņas, analizējot iedzīvotāju mediju un produktu lietošanas paradumus, lai īstenotu efektīvas mediju kampaņas. 

Zane Strautmane

Aģentūras Inspired UM projektu  direktore. Šobrīd strādā ar Zelta Zivtiņas, Elvi un Benu Aptiekas mediju kampaņām. 20 gadi nozarē. 

Inese Vētra

Mārketinga vadītāja AS Aldaris. Strādājusi ar zīmoliem gan Baltijas, gan Latvijas līmenī - Pica Lulu, Aldaris, Mežpils, Somersby, Garage, Battery, Vichy, Tuborg, Kronenbourg, SuperManki, Carlsberg, Dlight. 15 gadi nozarē. 

Piesakies rudens iesaukumam!

Inspired Akadēmija

1600€ + PVN

1450 € + PVN

Early bird pieteikšanās cena līdz 30.06!
 

Pieteikties

Piesakies rudens semestrim un rezervē savu vietu Inspired Akadēmijā jau tagad!

Ja radušies jautājumi par kursu – sazinies ar mums e-pastā: akademija@inspired.lv