“Ecodenta” ir zobu pastas zīmols, kas līdz šim ir maz reklamēts ar zemu atpzīstamību. Lai veicinātu zīmola atpazīstamību un uzlabotu pārdošanas rādītājus, tika nolemts realizēt sponsorēšanas kampaņu televīzijā.
Izvērtējot tajā brīdī pieejamos sponsorēšanas projektus, izvēlējāmies mērķauditorijai vispiemērotāko projektu – LTV1 seriālu “Saplēstā krūze”.
Rezultāti:
- Seriāls guva augstu popularitāti. Sasniegtais mērķauditorijas apjoms gandrīz 2x lielāks par sākotnēji plānoto.
- Sākoties kampaņai, pārdošanas rezultāti pieauga 5x.
- Klients bija ļoti apmierināts ar kampaņas rezultātiem un izlēma turpināt ieguldīt sponsorēšanas projektos arī nākošajos periodos.