Ondo.lv integrācija šovā “Supernova”

Ikviens ātro aizdevumu zīmols Latvijā saskaras ar šo problēmu kā izcelties piesātinātajā tirgū, kurā ir vairāk nekā 30 aktīvu zīmolu, kas izskatās un izklausās vienādi, un kā pārvarēt negatīvās asociācijas, kas saistās ar šo kategoriju. Tādēļ zīmols Ondo.lv radīja atšķirīgu pozitīvu un draudzīgu zīmola tēlu, kas izmantojams jauniešiem raksturīgā saziņas stilā.

Mūsu uzdevumi:

  • veicināt pozitīvu zīmola uztveri;
  • palielināt informētību par Ondo.lv;
  • paplašināt reģistrēto lietotāju datubāzi;
  • panākt, ka cilvēki izmēģina Ondo.lv pakalpojumus.

Risinājums:

Ondo.lv tika integrēts raidījuma „Supernova” saturā— reklāmas rullīšos, pašreklāmās, norādēs uz mikrofoniem, diplomos un ekrāna baneros. Turklāt uzvarētājiem Ondo.lv piešķīra īpašu naudas balvu, uzsverot zīmola galveno uzdevumu — piepildīt cilvēku vēlmes un sapņus. Visas programmas bija pieejamas dažādās videoplatformās, tādējādi nodrošinot papildu informāciju par zīmolu  auditorijai, kas neskatās televizoru.

Tāpat, lai nodrošinātu ciešāku saikni ar auditoriju, tika izveidota unikāla Ondo.lv prognožu lietotne, kurā ikviens varēja balsot par savu iemīļoto dziedātāju. Dalībniekiem bija jāreģistrējas Ondo.lv vietnē, izmantojot sociālo tīklu profilus.

Papildus tam notika informācijas apmaiņa Ondo.lv vietnē, tika izmantoti reklāmkarogi plašsaziņas portālos, publikācijas un konkursi sociālajos tīklos.

Rezultāti:

„Supernova” kļuva par  visvairāk skatīto izklaides programmu šajā laika posmā:

  • tīmekļa vietnes apmeklētība kampaņas periodā pieauga par 42,18 %;
  • vairāk nekā 7000 lietotnes izmantotāju;
  • cilvēku iesaistīšanās līmenis pēc pasākuma pieauga par 23,85 %; aptvertā auditorija sociālajā tīklā Facebook palielinājās par 16 % ;
  • iesaistīšanās līmenis sociālajā tīklā Draugiem.lv pieauga par 150 %;
  • iegūti kvalitatīvi dati nākamajām kampaņām, kas paredzētas tieši patērētājiem;
  • ļoti apmierināts klients, kas nolēma turpināt sponsorēšanu arī turpmākajos gados.