Tildes birojs 2016

2016.gada pavasarī “Tilde” nāca klajā ar atjauninātu “Tildes Birojs 2016” programmu, kurā iekļauta gan papildināta versija “Windows” datoru lietotājiem, gana arī īpašs jaunums – “Tildes Birojs Mac”, kas īpaši radīts tieši “Apple” datoru lietotājiem. Lai informētu gan “Windows”, gan “Apple” datoru lietotājus un aicinātu tos izmēģināt jauno “Tildes Biroju”, tika īstenota kampaņa internetā (baneri, VOD, Facebook). Tās ietvaros interesentiem tika dota iespēja lejupielādēt un izmantot programmu izmēģinājumversijas 30 dienas bez maksas.

Risinājums:

Tā kā kampaņas ietvaros vienlaikus bija jāreklamē divi dažādi “Tildes Biroja” atjauninājumi, izmantojām baneru servēšanu ar dažādām ziņām atbilstoši operētājsistēmai. “Windows” lietotājiem tika rādīti baneri ar vienu ziņu, bet “OS X” lietotājiem – ar citu.

Sadarbojoties ar klientu, varējām izmantot iespēju izvietot Facebook izsekošanas kodus, kas sociālajā tīklā ļāva algoritmiski pirkt to auditoriju, kurai bija vislielākā iespēja konvertēties.

Kampaņas periods bija pietiekami ilgs, lai varētu veikt arī detalizētu starpkampaņas analīzi un izvērtēt to, cik efektīvi ir dažādi mediju kanāli. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem, optimizējām mediju plānu, izvēloties tikai tos kanālus, kas bija visefektīvākie un, respektīvi, nodrošināja vislielāko atdevi.

Rezultāti:

  • Kampaņas periodā produkta izmēģinājumversijas lejupielāžu skaits palielinājās par 550%.
  • ~10% turpināja lietot produkta maksas versiju.
  • Klients bija īpaši apmierināts ar kampaņas rezultātiem un izlēma to adaptēt arī Lietuvā.
  • Iegūti kvalitatīvi auditorijas dati turpmākajām kampaņām.