Norisinājās seminārs “Mediju plānošana. Reitingi.”

Извините, этот техт доступен только в “Латышский”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Reizēm ir grūti izprast mediju plānošanas procesu, kā arī, lai izvērtētu mediju kampaņas efektivitāti, nepieciešams saprast, ko sevī ietver galvenie mediju rādītāji. Tieši tādēļ Inspired Academy organizē semināru “Mediju plānošana. Reitingi”.

BIROJNĪCĀ 17. aprīlī norisinājās seminārs, kurā Aivars Avotiņš, Inspired Academy lektors un Inspired UM datu analītiķis, runāja par:
— kontaktu aprēķina metodoloģijām;
— auditoriju;
— raksturlielumiem (metrics);
— mediju plānu izvērtēšanu.

Nākamos un aktuālos Inspired Academy seminārus var apskatīt šeit — inspiredacademy.lv