“Inspired rīti” – vienmēr par aktuālo

Извините, этот техт доступен только в “Латышский”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Inspired ekosistēma turpina pasākumu ciklu mārketinga profesionāļiem “Inspired rīti”, kura mērķis ir iepazīstināt ar nozares novitātēm un diskutēt par aktuālām tēmām. Martā norisinājās diskusija “Pēdējais masu medijs”, kurā runājām par to,  kādas izmaiņas gaidāmas pēc gada sākumā novērotā mediju cenu pieauguma, kā rīkoties reklāmdevējiem, lai nezaudētu kampaņu efektivitāti un sasniegtu zīmola ilgtermiņa mērķus.
Dalībnieki: Ivo Kušķis, Studio Moderna direktors, Ivars Belte, Latvijas Televīzijas valdes priekšsēdētājs,, Aivars Avotiņš, Inspired UM datu analītiķis, Edmunds Biša, Inspired UM komunikācijas plānotājs, Kristaps Kalniņš, Inspired eCommerce vadītājs. Moderators: Valdis Melderis, komunikācijas speciālists

Inspired rīti

Video apkopojums

Vai TV kanālu skaita pieaugums ierobežo cenu celšanos?

 

Sabiedrisko mediju izstāšanās no reklāmas tirgus – kādas būtu sekas?

 

Vai TV kā medijs šodien ir aktuāls?

 

Kurš medijs ir efektīvākais mārketinga mērķu sasniegšanai?

 

Zīmols vai atlaide?

 

Vai iespējams nodalīt zīmola veidošanu no atlaižu reklamēšanas?

 

Kā zīmolu padarīt stiprāku?

 

Vai digitālie mediji ir vienīgais risinājums?