Ekosistēma

Jau pirmajos mūsu mediju aģentūras darbības gados sapratām, ka tikai ar tradicionālo mediju pirkšanu varam ietekmēt 2,9684% kampaņas panākumu. Mums ar to ir par maz. Tādēļ esam radījuši Baltijā lielāko mārketinga ekosistēmu, kurā vienuviet sadzīvojot vairākām aģentūrām, tiek kopīgi krāta pieredze un zināšanas dažādās mārketinga disciplīnās. Tas ļauj ikvienam no mums saredzēt “tālāk par savu degungalu”, lai klientiem spētu nodrošināt vispiemērotākos mārketinga risinājumus.

6

specializētās aģentūras

91

darbinieks

60+

aprūpētie zīmoli

>25

apbalvojumi

Mūsu stāsts

Lai ietekmētu ne tikai komunikācijas izvietojumu medijos, bet arī šīs komunikācijas saturu, savā lokā esam iekļāvuši arī Inspired Digital, Frank by Inspired, Hive BPN, Inspired Connect, Inspired Academy komandas. Katra no tām pilda konkrētus uzdevumus, tomēr mūsu kopībai ir arī lielāka jēga – tā palīdz piedāvāt klientiem piemērotāko risinājumu, saredzot daudz plašākas iespējas.

Inspired

2005
  • Inspired Digital

    2009

  • Inspired Academy

    2012

  • Inspired Connect

    2015

Vīzija

Mēs esam ceļā uz tādas vides radīšanu, kurā notiek brīva enerģijas un informācijas apmaiņa starp visām pusēm, lai būtu droši, ka esam padomājuši par visiem jautājumiem, par kuriem, iespējams, pat klients nav aizdomājies. Un mums tam ir visi nepieciešamie priekšnosacījumi – plašs skatījums, resursi, zināšanas dažādās jomās, kā arī atvērtība un patiesa ieinteresētība palīdzēt sasniegt klienta mērķus.

Jo katru ekosistēmas uzņēmumu vieno kopīgs mērķis – nevis nopelnīt, velkot deķi uz savu pusi, bet piedalīties jēgpilna mārketinga radīšanā, kas nav vērts tikai uz aklu patēriņa vairošanu, bet tiecas uz ilgtermiņa vērtības palielināšanu vienlīdz zīmola īpašniekam UN patērētājam. Mēs to saucam par jēgpilnu mārketingu.

Smalka berze

Ar kopīgu mērķi domājošu cilvēku (reizēm zibeņojoša) kopība

Mūsu uzņēmuma kultūra, dzīves stils un veids, kādā sadzīvojam zem viena jumta. Tajā dzimst jēgpilnas domas, un rodas empātisks siltums pret zīmoliem, kurus pārstāvam. Mēs to saucam par “smalko berzi”. Lai berze būtu pietiekami smalka, mēs tai pakļaujam tikai tos, kuri ciena cits citu, novērtē komandas nozīmi, ir drosmīgi, zinātkāri, mēģina un nebaidās kļūdīties.

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

Apbalvojumi

  • Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2017, 3.vieta digitālas komunikācijas kategorijā, Tele2, ZZ Iedvesmojošākais skolotājs
  • Golden Hammer 2015, sudrabs vides reklāmas kategorijā, Ecco, «Ērtākais pārvietošanās līdzeklis»
  • Golden Hammer 2014, diploms, Lux Express, «Izaicinot sistēmu»
  • Golden Hammer 2014, sudrabs digitālajā kategorijā, airBaltic «Stjuartests»
  • Password 2014 (vietējais Effie), finālists, airBaltic «Stjuartests»
  • ADwards 2013, zelts, Konferences «Digital 2012» radio reklāma
  • Adwards 2013, 2.vieta digitālajā kategorijā, Food Union, «Manas saimes koks»
  • Baltic PR Awards 2013, 1.vieta digitālās komunikācijas kategorijā, 2.vieta korporatīvās komunikācijas kategorijā, 3.vieta patērētāju attiecību kategorijā, Lux Express, «Izaicinot sistēmu»
  • Baltic PR Awards 2013, 2.vieta digitālajā kategorijā, Knauf, «Flīzē uz Positivus»
  • Baltic PR Awards 2013, 3.vieta digitālajā kategorijā, Lux Express, «Uzmini, kas kastē»
  • Golden Hammer 2012, Grand Prix, Konferences «Digital 2012» radio reklāma
  • Password 2011 (vietējais Effie), inovāciju balva, Inspired, darbinieku piesaistes kampaņa "Nolauz Kļaviņu!"
  • Password 2011 (vietējais Effie), finālists, Inspired, darbinieku piesaistes kampaņa "Nodot draugu!"
  • Password 2011 (vietējais Effie), finālists, BTA, "Kasko bedres"
  • Reklamazaurs (vides reklāmas konkurss), 1.vieta, Pica Lulū, "Notiesā šķēli»
  • Adwards 2010, finālists, MÁDARA, "Labo domu un sajūtu festivāls MÁDARA"
  • Adwards 2010, finālists, Inspired, darbinieku piesaistes kampaņa "Nolauz Kļaviņu!"
  • European Excellence Awards 2010, žurijas balva, Tele2 relaunch
  • Kiev International Advertising Festival 2010, sudrabs, Tele2, "Meteorīts"
  • Kiev International Advertising Festival 2010, bronza, Tele2, "Varoņi"
  • Golden Hammer 2010, zelts, Tele2, "Meteorīts"
  • Golden Hammer 2010, diploms, BTA, "KASKO Bedres"
  • Password 2010 (vietējais Effie), Grand Prix, Tele2 "Meteorīts"
  • Password 2010 vietējais Effie), finālists, SMS Credit "Atdod tik, cik aizņēmies!"
  • Golden Hammer 2009, diploms, Tele2 "Zelta Zivtiņas tunelis”

Projekts "Tēvi"

Nodibinājums “Tēvi” ir mūsu sociālā iniciatīva, kuras mērķis ir ģimenes dzīvē iesaistīta tēva lomas popularizēšana, kas viestu pozitīvas izmaiņas sabiedrībā. Nodibinājums organizē sociālās kampaņas, kvalitatīvus pētījumus par tēva lomu Latvijā, kā arī organizē pasākumu sēriju, kur tēvi ir aicināti pavadīt vienu vai divas dienas kopā ar saviem bērniem, dodoties pārgājienā pa mežu.

Sīkāk par “Tēvu” iniciatīvu lasi www.tevi.lv