Inspired rīti

29 Okt

Mūsu starptautiskais tīkls UM (Universal McCann) veicis pētījumu “Wave X Remix Culture” 81 valstī, t.sk. Latvijā, aptaujājot vairāk nekā 56 000 aktīvos interneta lietotājus. Pētījums ir unikāls tirgū, jo tajā aplūkotas sabiedrības un patērētāju uzvedības tendences vairāku gadu garumā. Uz pētījumā identificēto faktoru pamata izveidoti 4 patērētāju domāšanas un rīcības profili (Resist/Retrograde/Recreate/Reglocalize), kuri ietekmē patērētāja lēmumu pieņemšanu. Pētījuma atziņas gan par pasaules tendencēm, gan situāciju Latvijā būs noderīgas mārketinga un komunikācijas jomā strādājošajiem, lai uzrunātu un piedāvātu patērētājam aktuālu zīmolu pieredzi. Papildu informācija wavex.umww.com.

Kad? 29.oktobrī plkst. 9:30 – 11:30 (kafija no 9:00)
Kur? “Pullman Old Town”, Jēkaba ielā 24, Rīga

Programmā:

  • Wave X Remix Culture” pētījuma galvenās atziņas Latvijas griezumā
    Aivars Avotiņš “Inspired UM” analītiķis
  • Zīmolu pieredzes stāsti:
    o “Retrograde jeb nostaļģijas stāsts – saldējums Pols”, Sandra Usačeva, “Food Union” saldējumu zīmolu vadītāja
    o “Reglocalize jeb Latvijas zīmols globālā tirgū”, Māris Kalniņš, “Rīgas Melnais Balzams” globālais zīmola direktors
    o “Resist jeb par ko spējam iestāties Latvijā”, Kārlis Gedrovics, “Inspired” aģentūru kopienas vadītājs
    o “Recreate jeb jaunrade, izmantojot jau esošo“ Catchbox”, Miķelis Studers, “Catchbox” & Raivis Vaitekūns, “Coffee Pixels”

 

Pieteikšanās līdz 24.oktobrim: www.bezrindas.lv

Dalības maksa: 50 EUR (t.sk. PVN)

NB! Ja esi mūsu klients, piesakies bez maksas!  Jautā īpašo atlaižu kodu savam projektu vadītājam.  (Šis piedāvājums ir spēkā Inspired, Inspired Digital, Inspired Connect, Frank by Inspired vai Hive BPN klientiem.)

Pieteikties

Mārketinga un komunikācijas speciālistiem veltīts lekciju cikls, kurā dalāmies ar mūsu pieredzi, uzklausām un aktīvi diskutējam. Mūsu mērķis organizējot "Inspired rītu" pasākumus - vairot mūsu klientu un mūsu aģentūras speciālistu zināšanas un izpratni par aktuālo mārketinga un komunikācijas nozarē.

Iepriekšējie pasākumi

23 Apr

Kā komunikācijā efektīvi izmantot video?

Kolēģi no Frank by Inspired & Inspired ir sagatavojuši aktuālu saturu - "VIDEO 50 NOKRĀSAS: Kā komunikācijā efektīvi izmantot video".

Par to, kur un kā labāk izmantot video, lai sasniegtu auditoriju pēc iespējas efektīvāk. Seminārā runās:
• Ieva Cimermane, Projektu direktore, Inspired UM
• Alīna Blūma, Projektu direktore, Inspired UM
• Rihards Zeilis, Projektu vadītājs, Frank by Inspired
• kā arī Ilze Žukova, Zīmola vadītāja, "Tele2", iepazīstinās ar pētījuma rezultātiem saistībā ar interneta un viedtālruņu lietošanas paradumiem, ēnas pusēm, kā arī Tele2 kampaņu video konceptu!

Tēmas seminārā “Video 50 nokrāsas: kā komunikācijā efektīvi izmantot video?”:
• Ne gluži 50, bet svarīgākie iemesli, kādēļ auditorija dod priekšroku video.
• Kreatīvais materiāls – cik lielu vērību tam pievērst?
• Vai auditorijas vecums ietekmē video patēriņu?
• Cik daudz laika pavadām raugoties video ekrānā?
• Kur un kā labāk? Špikeris video formātu izvēlei atkarībā no mērķiem un vajadzībām.
• “Tele2” kampaņu video koncepts

23 Nov

Vai mārketinga vadītājs var gūt ietekmi uzņēmumā?

- Kā mārketinga vadītājam panākt iesaisti biznesa lēmumos?
- Kā izvairīties no haosa lēmumu pieņemšanā?
- Kā veidot rezultatīvu komunikāciju ar uzņēmuma valdi un finanšu cilvēkiem?
- Kā sagatavot konsekventu mārketinga komunikāciju?
- Kā strādāt “visiem par vienu” izvirzot uzņēmuma biznesa mērķus?
- Ar ko sākt un kā turpināt?

SEMINĀRĀ RUNĀS:
• Cogito Consulting komanda: Jānis Kļaviņš, Sigita Erdmane, Jānis Erts
AR SAVU PIEREDZI DALĪSIES:
• Ināra Rubene (Kurši, Mārketinga un komunikācijas nodaļas vadītāja),
• Ilona Bukša (Forevers, Mārketinga nodaļas vadītāja).

5 Jūn

Mīti un patiesība par cittautiešu auditoriju

Runātāji - Mediju speciāliste Rita Ruduša un Inspired UM datu analītiķis Aivars Avotiņš.

Spilgtākie mirkļi